انتخابات

در این سال‌ها بارها شاهد تغییرات در پست سرپرستی تیم استقلال بودیم.

استقلال در جست‌وجوی پورحیدری؛ کلاف سردرگم سرپرستی در استقلال

به گزارش قدس آنلاین، از سعید رمضانی، پرویزمظلومی و بیژن طاهری گرفته تا علی سامره و نصرالله خواجه گیری واین اواخر آتیلا حجازی که مجوز لازم برای حضور روی نیمکت استقلال را دریافت نکرد. همه این نام‌ها هرگز درقامت فردی همچون پورحیدری نبودند. حتی در مقطعی صحبت از حضور بهتاش فریبا دراین سمت بود که البته مسئولان باشگاه استقلال به حضور وی رأی ندادند و تصمیم گیران درباشگاه استقلال اعتقاد داشتند فریبا گزینه مناسبی برای پرکردن جای خالی پورحیدری نیست و درکنار دیگر افراد قابلیت تبدیل شدن به یک سرپرست ایدهآل را ندارد.

نتیجه تمام این تصمیمات وضعیتی شده که اکنون باشگاه استقلال با آن مواجه است و دریکی از پست‌های مهم خود فردی را دراختیار ندارد  که از قابلیت‌های کافی بهره مند باشد. درست در آن جناح پرسپولیس سال‌هاست کار را به دست افشین پیروانی سپرده و این چهره توانسته به هرشکل ممکن نقش خود را به خوبی در این باشگاه ایفا کند اما در استقلال سردرگمی بزرگی وجود دارد و روشن نیست تا چه زمان ادامه خواهد داشت. هرچند مدیران شرکت هلدینگ خلیج فارس این اواخر نشستی با این مضمون را برگزار کردند تا شاید خلأ به وجود آمده در این پست را پرکنند. دراین جلسه درباره برخی نام‌ها صحبت و گفت وگو شده است و ظاهراً روی نام پاشازاده به جمع‌بندی‌هایی رسیده شده که باید دید این چهره مجوز لازم برای حضور دراستقلال به عنوان سرپرست را کسب خواهد کرد و یا خیر؟

شاید اگر پاشازاده در این سمت قرار بگیرد، بتواند بعد از سال‌ها جای خالی پورحیدری را در این سمت بگیرد و تبدیل به یک چهره نافذ شود. شاید پاشازاده همچون پورحیدری از برش و قاطعیت کافی در این پست برخوردارباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.